11 oktober 2021

Eppo 20 - De boekenkast van Marcel Haster (De Stripvlogger)

Marcel Haster thuis in Eindhoven, 6 juni 2021 (Foto: Robin Schouten)

Marcel Haster, beter bekend als De Stripvlogger staat nu in Eppo nr. 20 (2021) met De boekenkast van... waarin hij zijn vier favoriete stripboeken bespreekt. Dit is de derde Boekenkast aflevering op rij in Eppo. 

Sinds 2015 maakt Haster video’s waarin hij stripboeken bespreekt. Inmiddels heeft hij al ruim 600 stripvlogs gemaakt die je allen kunt bekijken op zijn YouTube kanaal. Ook heeft hij interviews gefilmd met diverse stripmakers. ‘Het begon nadat ik het Stripfestival Breda had bezocht en opnieuw enthousiast raakte over strips. De eerste vlogs die ik maakte, werden al snel opgepikt en zo belandde ik langzaam in de stripwereld. Wat ik doe is voor mij ook een ontdekkingsreis door de wereld van strips heen.’

Eppo nummer 20 (2021) ligt tot 14 oktober in de winkels en is los te bestellen via de Eppo site.

Eppo nummer 20 (2021) met De boekenkast van... Marcel Haster.


Geen opmerkingen: