12 februari 2010

André van Buuren - Duk Deny stripalbum


Deze week is op StripSter de laatste aflevering van het vervolgverhaal Duk Deny - Vliegtuig naar de maan van André van Buuren. Voorlopig blijft het daar even bij, want André is behalve striptekenaar ook kunstschilder.
"Ik schat dat er zeker een maand of twee, drie niets nieuws van mij op StripSter te verwachten valt, omdat ik al mijn concentratie nodig heb om een nieuw schilderij tot een goed einde te brengen."
Maar... het goede nieuws is dat André zijn Duk Deny stripverhaal nu heeft uitgebracht in album! Deze luxe uitgave (plus originele tekening) telt slechts 80 genummerde en gesigneerde exemplaren.
Het boek heeft 24 pagina's in kleur, is gedrukt volgens het Printing On Demand systeem, in hardcover, 28 x 21 cm, met kleurenomslag
(zie de afbeelding - klik erop voor een groter formaat) en is van een voortreffelijke kwaliteit.
André verkoopt het luxe Duk Deny stripabum in drie verschillende mogelijkheden: vijftig exemplaren voorzien van een originele Duk Deny tekening (1 plaatje van een halve strook) naar keuze voor € 50,00. Vijfentwintig exemplaren voorzien van een originele Duk Deny tekening (1 plaatje van één strook) naar keuze voor € 95,00.
En nog vijf exemplaren voorzien van een grotere originele Duk Deny tekening naar keuze voor € 150,00.
Heb je interesse? Ga dan naar André's website via deze pagina. Je kunt André ook een e-mail sturen.

1 opmerking:

Ruud Jobse zei

Ik heb de strip afgelopen weekend in mijn handen gehad; echt super getekend en heerlijke humor. Ik kan niet wachten op de volgende avonturen!